Preskoči na glavno vsebino

Tega se o makeupu ne zavedamo

 

Vsa dekleta si želimo biti lepa, lepo namazana, urejena. Vendar naredimo veliko  napak, saj ni vse samo v ličilih, ampak tudi v pravilnem nanosu le – teh, različnih tehnikah in pravilno  negovani koži. Vse odgovore o tem, kako se pravilno  ličiti, tehnikah, popravkih, nam je podala vizažistka Katja Škoflek Kumer.

 

                                                                   Vir: Nejc Pavlič
 

  T: Ste  ljubezen do ličenja kazali že  kot mali otrok?

 K: Kot otrok sem rada risala, vedno sem oboževala barve. Mogoče se na meni ne vidi, ker sem skoz v temnih oblačilih (smeh).

 T:  Koliko ste bili stari, ko ste se pričeli ličiti?

Profesionalno sem začela ličiti za današnje čase zelo pozno. Pri svojih 34 letih.

 T:   Kako pomembno je za Vas ličenje? Kateri so tisti produkti, ki jih ni po vasem mnenju moralo imeti vsako dekle?

K: Zame je ličenje umetnost. Po duši sem umetnica in to kažem skozi mešanje barv na paleti in obrazu. Je pa dejstvo, da je razlika med ličenjem za osebno uporabo ali profesionalno. Sama se ne ličim pogosto, imam pa vedno pri roki tekočo podlago, puder v prahu, maskaro, bronzer in lipglos. Kar pa menim, da ima večina deklet vedno pri sebi. To je nekako osnova za dnevni make up.

T:  Kako to, da ste se odločila postati vizažistka? Kje/ koga vse ličite?

                                                             Vir: Nejc Pavlič
K: Čisto odkrito...Vedno sem želela ustvarjati, kreirati, delati nekaj za svojo dušo. Ker sem imela zelo mlada družino, mi nekako ni uspelo uresničiti svojih sanj vse do mojega 34. leta. Ko mi je bilo omogočeno, da začnem delati na sebi, na svojih tihih željah, sem si začela postavljati cilje. Ker obožujem svet mode, filma, produkcije, poroke,..., sem takoj vedela kaj želim delati. S svojim delom razveseljujem ostale. In to je nekaj najlepšega, kar se lahko človeku dogodi. Seveda brez podpore mojih najbližjih  teh želja ne bi mogla uresničiti v takšni meri kot sem jih.

 T: Ličite tudi po  naročilu? Kakšna  je cena ličenja?

 K: Seveda, ličim po naročilu, za vse priložnosti, tudi za večje projekte kot so snemanje filma, spotov,... Težko je kar tako postavit ceno, ker je odvisno kaj si stranka želi oz. kaj potrebuje. Cenik je objavljen na moji spletni strani www.beautybykatka.si

Vir: Osebni arhiv

 T:  Ste sodelovali kdaj  pri kakšnem večjem projektu? Kakšni posebni spomini nanj?

 K: Bilo je več manjših in večjih projektov kot je snemanje mladinskega celovečernega filma Julija, snemanje spota z Žanom Serčičem, dogodek Noč Modrijanov in mnogo drugih manjših projektov. Najbolj čustven pa je bil en poseben dogodek, ki sva ga priredili s kolegico vizažistko Martino. Za Sklad Viljem Julijana, ki je bil ustanovljen v čast žal preminulemu dečku Viljem Julijanu, sva organizirali dobrodelno delavnico ličenja. Delavnica je bila razprodana v parih dneh. Toliko emocij, kot sem doživela na ta dan, jih še nisem nikoli v življenju. Ko odgovarjam na to vprašanje, se mi še zdaj orosijo oči. Še danes sem hvaležna Martini, da mi je pomagala izpeljati to posebno delavnico ličenja, hvaležna sem vsem sponzorjem, ki so prispevali za darila, udeleženkam in seveda Nini in Gregorju, staršema Viljem Julijana, da sta se uspela udeležiti našega dogodka.

 T:  Kako se pride do tega, da pridobiš certifikat vizažistke?

 K: Do samega certifikata za vizažistko ni težko priti, če ima kandidatka resnično voljo do ličenja in se zaveda, da je to umetnost in ne samo kar eno delo. Ponudb na trgu pa je ogromno. Ene šole trajajo dlje časa, kar pomeni večji finančni zalogaj, a tudi več znanja. Govorim o NPK (Nacionalna poklicna kvalifikacija). Spet druge šole, ki jim mi pravimo tečaji, pa so različni od ponudnika do ponudnika. Trajajo bistveno krajši čas, so cenovno bolj dostopni, pridobi se pa osnovno znanje, ki ga je treba čez čas nadgraditi. Praktično priporočam, da se vsako leto opravi kakšen tečaj ličenja, saj obstaja več tehnik ličenja, več produktov in prav je, da vizažistke vsako leto obnavljajo in nadgrajujejo svoje znanje, ki ga seveda nikoli ni preveč. Prej premalo (smeh).

 

                                              Vir: Goran VK wedding photography

T:   Izvajate tudi šolo ličenja?

 K: Same šole ličenja ne izvajam, izvajam pa delavnice ličenja za osebno rabo, ki traja približno 4 ure in se kandidatka spozna s svojim obrazom. Osvoji osnovne veščine dnevnega in večernega ličenja, ki je namenjeno samo njej.

Izvajam pa tudi tečaje ličenja, ko po končanem uspešnem šolanju kandidatka prejeme certifikat. Nudim 3 dnevne začetne in 2 ali 1 dnevne nadaljevalne tečaje. Začetni tečaj je namenjen začetnicam in osvojijo osnovne tehnike ličenja (dnevni, večerni in poročni make up). Nadaljevalni tečaj pa se prilagodi kandidatki, ki že ima izkušnje z ličenje in želi dodatno spoznati ali izpiliti kakšno tehniko ličenja. Na vseh tečajih in delavnicah, ki jih izvajam, pa poudarjam, da je nega obraza predpogoj za popoln make up. Več o teh tečajih si lahko preberete tudi na spletni strani www.beautybykatka.si

 T: Katere so tiste bistvene napake, ki jih počnemo dekleta pri ličenju?

 K: Prva bistvena napaka, ki je jo omenila že zgoraj, je nega obraza. Punce premalo dajo na čiščenje in negovanje kože, ne samo na obrazu, tudi na telesu.

Druga napaka pa je večinoma ta, da ne znajo izbrati ustrezno tekočo podlago.

 T:  Kakšni so pravilni postopki nege obraza?

 K: Osnova vsakega dobrega make upa je zdrava in negovana koža. Da to dosežete, je potrebno vsakodnevno jutranje in večerno čiščenje obraza, ki ga izvajamo v treh korakih:

• čiščenje s čistilnim gelom ali mlekom (temeljito spiranje s tekočo toplo vodo),
• tonificiranje – uporaba tonika je ključnega pomena za vlaženje kože, zapiranje por po čiščenju in pospeševanje zdrave obnove kože,
• nanos negovalne kreme glede na del dneva (dnevna, nočna ali 24-urna krema).

Nikoli ni prepozno, da začnete skrbeti za kožo in tako preprečiti nadaljnjo škodo. Zelo pomembno je, da se soncu ne izpostavljate prekomerno in direktno. Poskrbite za primerno zaščito: uporabite kremo za sončenje z višjim faktorjem, kakovostna sončna očala in klobuk s širokimi krajci. Tudi nekatere kreme za nego kože na obrazu že vsebujejo zaščitni faktor, prav tako pudri ter barvne kreme.

T:   Kateri so po vasem mnenju trenutno trendi ličenja?

 K: Trenutno so aktualne naravne oz. bolj poudarjene obrvi, ki lahko delujejo tudi malo razmršene. Kar se ostalega tiče, pa je v trendu glow (svež, moker videz) make up.

 T:  Kdaj vemo, da je ličil enostavno preveč?

 K: Manj je več. To je vedno veljalo in še sedaj velja. Dobro je, da se dekle oz. ženska zaveda, da je lepa tudi brez ličil. Kar pomeni, da naj nase nanese toliko ličil, da bo poudarila svoje atribute. Velikokrat pa se zgodi ravno nasprotno, ker prevelika količina nanešenih produktov skazi bistvo obraza in lepote.

 T:  Imate morda kakšno priljubljeno blagovno znamko? Zakaj?

 K: Meni najljubša znamka je Cinecitta make up, saj ima v ponudbi vse izdelke, ki jih potrebujem za profesionalno ličenje in hkrati gre za naravno dekorativno kozmetiko. Seveda delam tudi z drugimi znamkami dekorativne kozmetike.

 T:  Ste pristaš naravnih makeup izdelkov ali vseh produktov? Če primerjava navadne izdelke in naravne...katere so tiste prednosti in slabosti?

 K: Sem pristaš kar vseh produktov oz. od vsakega ponudnika izberem tisto kar vem, da bo najboljše za moje stranke. In iz tega stališča ima vsak ponudnik svoje prednosti in slabosti. Katere pa so te prednosti in slabosti težko rečem, ker je to stvar vsakega posameznega vizažista in seveda od želja/potreb njegovih strank.

 T:  Katere so tiste bistvene zadeve, s kateri bi moralo biti seznanjeno vsako dekle?

 K: Bistvena je nega obraza. Brez tega ne bo mogla ustvariti popolnega make up-a. Prav tako pa je pomembno, da se zaveda, da je unikatna. Če nekaj ustreza njeni prijateljici, sestri, mami,.., ni rečeno, da bo njej ustrezalo. Če ni prepričana v to kako se naličiti, toplo priporočam kakno delavnico ličenja za osebno rabo. Tam „rešimo“ vse probleme.

 T:  Katera je vaša najljubša tehnika ličenja?

 K:Cut crease, s katerim sem 2 leti nazaj osvojila 2. mesto na tekmovanje v ličenju.

 T:  Katero bi opredelili kot najbolj zahtevno?

 K: Cut crease, ker moraš biti res precizen, natančen pri ličenju. Hkrati pa ne ustreza vsakemu obrazu oz. obliki očesa.

 T:   Ali na kakšno blagovno znamko ne presegate?

 K: Nikomur ne želim delati slabe reklame, a za profesionalno rabo ne posegam po dekorativni kozmetiki, ki se jo da kupiti v drogeriji. Prisegam samo na specializirane trgovine oz. ponudnike.

 T:  Kako škodljivo so po vasem mnenju laki za nohte? Na koliko časa  je zdravo lakirati?

 K: Samo lakiranje nohtov ni škodljivo, če se postopek izvaja pravilno. Na koliko časa pa je priporočljivo lakiranje, pa je odvisno od same posameznice. Ene imajo bolj krhke nohte, drugim zelo hitro rastejo....Če govorimo o permanentnem lakiranju, je priporočljivo lakiranje približno na 3 do 4 tedne.

 T:  Zagotovo pri modi/ ličenju v svetu slavnih takoj opazite kakšne lepotne kikse. Nam lahko zaupate kakšnega, ki  vam je najbolj ostal v spominu?

K: Nerada kritiziram druge, ker kot sem omenila, je ličenje umetnost. In umetnost lahko vsak posameznik interpretira drugače. Važno je, da se ženska počuti lepo, čeprav bo meni mogoče njen make up pretiran.

 T:   Na koliko časa je potrebno ličila zamenjati ter oprati  čopiče?

 K: Čopiče je potrebno oprati po vsaki uporabi in jih razkužiti. Za osebno rabo je pa čiščenje čopičev priporočljivo vsaj 1x na teden. Tekoče produkte je dobro menjati na par mesecev, maskaro za trepalnice pa na 2 do 3 mesece . Suhe produkte kot so senčke, bronzerji in podobno pa je dobro razkužiti z razkužilom v spraju. Ni jih pa potrebno tako pogosto menjati.

 T:  Kako izgleda vaš delovnik?

 K: Kot vizažistka nimam nekega stalnega urnika. Največ se dela takrat, ko drugi počivajo (smeh). Torej sobote so pri meni večinoma vedno zasedene, ker je takrat največ dogodkov in seveda porok.

 

                                                                         Vir: Nejc Pavlič

T:   Počnete poleg ličenja še kaj drugega?

K: Poleg ličenja je moja strast tudi permanentno podaljševanje trepalnic in manikura. Če pa govorimo o hobiju, pa so moja strast hribi, gore in tek. S športom dobivam dodatno energijo kar pomeni, da sem tudi bolj kreativna in uspešna. V športu pa imam največji oporo pri Jolandi Čeplak, za kar sem ji iz srca hvaležna. Ne druži naju samo šport ampak tudi drugi projekti vezani z ličenjem in kar je najbolj pomembno, povezuje naju prijateljstvo.

Katja, hvala za podane odgovore. Z veseljem se prijavim na kakšno delavnico, ko  bo to možno.  Dekleta, ve pa brž  popravite te napake, da vam bo  vaša koža hvaležna.

Slike so objavljene z dovoljenjem Katje Škoflek Kumer.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Razbijmo stereotipe o čarodejih in cirkusih

  Sanje vsakega otroka so, da bi se lahko naučili čarati ali da bi si lahko   ogledali kakšno čarobno predstavo. To jim je danes omogočil čarodej Sam Sebastjan. Svojo   predstavo   je odigral na zelo   unikaten način. Pet plišastih kandidatov se je z različnimi čarodejskimi točkami potegovalo za naziv zmagovalca čarodejskih naj talentov. Sebastjan nam je v pogovoru predstavil, za kakšne čarovniške vragolije gre v resnici,  zaupal nam je temačna ozadja življenja cirkusantov in razodel marsikatero čarovniško zaupnost. Lahko rečemo, da ti je bila čarovnija položena v zibeljko.   Sam zase praviš, da se počutiš drugačnega od ostalih. Zakaj? Nikoli nisem ustrezal šolskemu sistemu. Ves čas sem bil črna ovca. V družini sem bil tudi čisto samo svoj.   Bil sem že drugačen kot mali deček, čarovnija me je zanimala že od nekdaj. Moral sem se upreti sistemu in obrati svojo pot. Obiskoval sem srednjo gostinsko šolo, a sem imel dolge lase, pisal sem poezijo, igral v bendu,   takšnega na teh šolah

PRVI GLAMPING S ŠESTIMI ZVEZDICAMI

  Glamping ali glamurozno kampiranje je že vrsto let izredno priljubljeno med tujci, kakor v zadnjem desetletju tudi pri Slovencih. Ljudje se zaradi stresnega načina življenja vedno bolj vračamo k naravi in preživljanju počitnic na odprtem, kar je v preteklosti najbolj omogočalo kampiranje. Vse skupaj se je začelo razvijati v Angliji, ko so zahtevnejši gostje začeli hrepeneti po luksuzu v naravi, miru in z željo po dodatni storitvah; kombinacija ponudbe aktivnih in pasivnih storitev (športne aktivnosti, velnes, ogled znamenitosti). Glamping se je v Sloveniji pričel močneje razvijati od leta 2015 dalje. V naši državi trenutno obratuje 20 takšnih podjetij, ki ponujajo glamurozne storitve in so usmerjena še dodatnemu razvoju glampinga pri nas. Prvi in za zdaj najbolj razvit ponudnik glamping storitev v Sloveniji je turistično – ekološki kompleks Garden Village Bled, ki od leta 2014 nudi turistom lagodje ter bivanje v atraktivnih namestitvenih enotah v neposredni bližini Blej