Preskoči na glavno vsebino

PRVI GLAMPING S ŠESTIMI ZVEZDICAMI

 

Glamping ali glamurozno kampiranje je že vrsto let izredno priljubljeno med tujci, kakor v

zadnjem desetletju tudi pri Slovencih. Ljudje se zaradi stresnega načina življenja vedno bolj

vračamo k naravi in preživljanju počitnic na odprtem, kar je v preteklosti najbolj omogočalo

kampiranje.

Vse skupaj se je začelo razvijati v Angliji, ko so zahtevnejši gostje začeli hrepeneti po luksuzu v naravi, miru in z željo po dodatni storitvah; kombinacija ponudbe aktivnih in pasivnih storitev (športne aktivnosti, velnes, ogled znamenitosti). Glamping se je v Sloveniji pričel močneje razvijati od leta 2015 dalje. V naši državi trenutno obratuje 20 takšnih podjetij, ki ponujajo glamurozne storitve in so usmerjena še dodatnemu razvoju glampinga pri nas.

Prvi in za zdaj najbolj razvit ponudnik glamping storitev v Sloveniji je turistično – ekološki

kompleks Garden Village Bled, ki od leta 2014 nudi turistom lagodje ter bivanje v atraktivnih

namestitvenih enotah v neposredni bližini Blejskega jezera. Ker je to ekoresort imajo tudi

lasten vir elektrike iz fotocelic, toplotno črpalko in polnilnico za električne avtomobile.

Podjetje ima na površini, dolgi približno 100 metrov, v prvi vrsti postavljenih 6 glamuroznih

šotorov, prav tako 6 lesenih hišk na drevesu, 9 avanturističnih šotorov na pomolu večjega

potoka in nazadnje še 2 funkcionalno opremljena apartmaja. Glamurozni šotori so dizajnirani

in že na prvi pogled na zunaj privlačni, njihova notranjost pa je opremljena s sodobnimi

ležišči za štiri osebe, lesenim pohištvom, sedežno garnituro ter avtomatsko klimatizacijo.

Zunaj šotora pa sta v obliki višjega udobja še dva manjša bazena v obliki jacuzzija ter za

povrh še lesena ležalnika. Vseh 6 šotorov je lociranih na manjši zasebni površini, obdani z

grmičevjem in drevesi, ki v poletnem času nudijo obilo sence ter prijetnega vzdušja. Bivanje

v lesenih hiškah na drevesu je želja vsakega otroka, zato so inovatorji dizajnirali in

projektirali hiše na drevesih, v katerih lahko biva štiri članska družina. Notranjost hišic je

opremljena s posteljami, sodobnim pohištvom ter posebno čajno kuhinjo. Poskrbljeno je tudi

za najmlajše, saj se v notranjosti najde plezalna mreža, na kateri se lahko otroci kot tudi

odrasli zibajo, plezajo ali enostavno sproščajo. Posebnost hišk na drevesu so balkoni, na

katerih lahko turisti v jutranjem času uživajo ob kavi ali večernem času opazujejo poletno,

zvezdno nebo.


Slike objavljene z dovoljenem g. Dejana Andriča, vir slik: arhiv Garden Village Bled


Sekundarna ponudba ponudnika so masažne storitve, v sklopu vasice na leseni ploščadi,

locirani prav tako na drevesu, ponudba pa se omejuje še na savne.

So samooskrbni, saj pridelujejo lastno sadje, zelenjavo, zelišča ter jagodičevje. V posebnem

bazenu z osvežilno izvirsko vodo lahko gostje uživajo v refleksni masaži stopal, nato pa se

razstrupijo v finski savni, ki stoji nad potokom med drevesi.

Poleg tega pa omogočijo svojim gostom še vrsto športnih aktivnosti ob in na jezeru,

organizirajo izlete in oglede znamenitosti v okolici, izvedejo poroke in razna srečanja. Človek

dobi občutek, da jim idej in gostom po meri prikrojene ponudbe resnično ne manjka.

Filozofija družinskega podjetja Kelih je, da naj človek in narava živita z roko v roki, da je

potrebno ustvariti svet, kjer lahko gost doživi življenje v naravi. Snovalca tega glamuroznega

glampinga sta oblikovalec Borut Kokalj in podjetnik Borut Kelih. Za postavitev »zelene vasi«

sta pridobila tudi priznanje »snovalec« za najobetavnejšo idejo s področja turizma pri nas.

Na primeru organizacije Glamping garden village Bled sem prikazala njihov tip glampinga in

segmentacijo gostov GVB.

Iz praktičnega vidika me je zanimalo, kdo je ciljna skupina glampinga, kakšna je njihova

ponudba, kateri tip turistov obišče glamping, kateri so osnovni motivi obiska in česa si gostje

najbolj želijo poleg osnovne ponudbe glampinga; v katerem času je največ obiska, kako je

vplival virus Covid-19 na celotno ponudbo in kakšen profil gosta bi naredil nekdo, ki ima že

dolgoletne izkušnje z delom v omenjenem glampingu. Zato sem se obrnila na gospoda

Dejana Andriča, menedžerja Garden Village Resorta Bled, s katerim sem opravila dopisni

intervju. Nekaj povzetkov o njihovem glampingu pa sem pridobila tudi v prvotnem

telefonskem pogovoru.

T: Katerega leta ste prišli na idejo za ureditev glampinga in kakšen je namen le tega na

Bledu?

D: Gradnja GVB se je pričela leta 2013.

T: Kakšna je bila vaša vizija glampinga za prihodnost?

D:Povezovanje narave s turizmom.

T:Koliko je namestitvenih enot in kaj vse nudijo posamezne enote gostu?

D: Na resortu imamo 24 enot.

T: Katera je vaša ciljna skupina? Katera starostna skupina je do sedaj največ obiskala

vaš glamping?

a) Mladi pari brez otrok

b) Mlade družine

c) Starejši ljudje

 D:Prevladujejo družine 80% , ostalo so mladi pari in »backpackerji«.




T: Ali je največ gostov, ki si želijo samo mirne sprostitve – pasivni turisti ali je več

aktivnih turistov, ki se posvečajo športu?

D:Prevladujejo gostje, ki si želijo sprostitve.

T: Kakšno je razmerje med domačimi in tujimi gosti?

D: 98% je tujih gostov.

T:Navedite prosim tri države, ki prevladujejo glede na obisk.

D: Nemčija , Avstrija, Italija, po koroni. Pred omenjenim virusom pa je bilo stanje sledeče:

ZDA, Velika Britanija, Belgija.

T:Kakšna so pričakovanja gostov v vašem glampingu in kakšne storitve si želijo: miren

dopust, športne aktivnosti, kulinarika, ogled naravnih znamenitosti,…

D: Miren dopust, doživetje v naravi, ter ogled znamenitosti.

T: Kako se gibljejo ponudbe od najcenejše do najdražje ponudbe v evrih?

D: Od 100 do 470€.

T: Ali menite, da je glede na ceno več starejših gostov oziroma ali si glamping privoščijo

tudi mlajši?

D: Večinoma gre za družine 30 – 50 let.

T:Ali lahko gostje zakupijo kakšne dodatne pakete (velnes, masaže, organizirani izleti)?

D:Finska savna, masaže, izposoja koles, ter druge aktivnosti na in ob jezeru.

T: Koliko časa najdlje in najmanj ostanejo turisti v glampingu?

D: V povprečju 2-7 dni.

T: V kateri sezoni je največ gostov?

D: Meseci v katerih beležimo 100% zasedenost, obdobje junij-september.

T:Bi rekli, da je število gostov vpadlo po virusu COVID-19, je kakšna bistvena razlika,

kot pred tem?

D: Število gostov ni dosti padlo, skrajšala se je sezona.

 T: Kolikšno je bilo število gostov pred omenjenim obdobjem?

D: Pred korono smo zabeležili okoli 12.000 nočitev.

T: So kakšni gostje stalni?

D: Vedno več gostov se vrača.

T: Koliko nočitev je bilo zabeleženih v lanskem letu? Kaj vpliva na rast/upad obiska

glampinga?

D: V letu 2022 smo zabeležili 11.000 oseb. Na rast vpliva želja po drugačnem tipu

namestitve, narava, ekologija.

T:Na kakšne načine promovirate glamping?

D Na spletne strani (Booking, Trip Advisor, lastna spletna stran), socialna omrežja, digitalni

marketing.

T: V čem je prednost Garden Village Glampinga pred ostalimi glampingi v Sloveniji?

D: Lokacija, know how, ekološka usmerjenost, samozadostnost, visoko usmerjena

storitvenost..

 

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Razbijmo stereotipe o čarodejih in cirkusih

  Sanje vsakega otroka so, da bi se lahko naučili čarati ali da bi si lahko   ogledali kakšno čarobno predstavo. To jim je danes omogočil čarodej Sam Sebastjan. Svojo   predstavo   je odigral na zelo   unikaten način. Pet plišastih kandidatov se je z različnimi čarodejskimi točkami potegovalo za naziv zmagovalca čarodejskih naj talentov. Sebastjan nam je v pogovoru predstavil, za kakšne čarovniške vragolije gre v resnici,  zaupal nam je temačna ozadja življenja cirkusantov in razodel marsikatero čarovniško zaupnost. Lahko rečemo, da ti je bila čarovnija položena v zibeljko.   Sam zase praviš, da se počutiš drugačnega od ostalih. Zakaj? Nikoli nisem ustrezal šolskemu sistemu. Ves čas sem bil črna ovca. V družini sem bil tudi čisto samo svoj.   Bil sem že drugačen kot mali deček, čarovnija me je zanimala že od nekdaj. Moral sem se upreti sistemu in obrati svojo pot. Obiskoval sem srednjo gostinsko šolo, a sem imel dolge lase, pisal sem poezijo, igral v bendu,   takšnega na teh šolah

Tega se o makeupu ne zavedamo

  Vsa dekleta si želimo biti lepa, lepo namazana, urejena. Vendar naredimo veliko   napak, saj ni vse samo v ličilih, ampak tudi v pravilnem nanosu le – teh, različnih tehnikah in pravilno   negovani koži. Vse odgovore o tem, kako se pravilno   ličiti, tehnikah, popravkih, nam je podala vizažistka Katja Škoflek Kumer.                                                                       Vir: Nejc Pavlič     T: Ste   ljubezen do ličenja kazali že   kot mali otrok?   K: Kot otrok sem rada risala, vedno sem oboževala barve. Mogoče se na meni ne vidi, ker sem skoz v temnih oblačilih (smeh).   T:   Koliko ste bili stari, ko ste se pričeli ličiti? Profesionalno sem začela ličiti za današnje čase zelo pozno. Pri svojih 34 letih.   T:    Kako pomembno je za Vas ličenje? Kateri so tisti produkti, ki jih ni po vasem mnenju moralo imeti vsako dekle? K: Zame je ličenje umetnost. Po duši sem umetnica in to kažem skozi mešanje barv na paleti in obrazu. Je pa dejstvo, da je razlika m